Till IFK brudarna :)

Innan ni börja läsa så ska ni ha i bakhuvudet att de är såhär jag har upplevt det! Alla upplever vi de olika..
Egentligen vill jag inte att ni ska läsa det. Men vet inte om jag kommer komma till Gröndal något mer på ett tag.. Och då kanske de är någon annan som hunnit säga något.. De kanske de redan är!?
Men här är min version och denna enda riktiga :)

Som en del har lagt märke till så har jag inte varit å tränat på Gröndal på ett tag. Jag har ist varit å tränat med IFK Värnamo.. Och som alla vet om så hade jag ett uppehåll i vintras och ville hitta glädjen.. Jag gjorde de och kom tillbaka. Men när jag inte kände att jag hade tränaren bakom min rygg tappade jag det igen.. Och bestämde mig för att gå ner en div denna säsong och flytta närmre de jag bryr mig om och trivs att vara med! 
Detta har absolut inget med konkuransen att göra. Jag bad om fler målvakter och att jag skulle få kämpa mer för att få en plats i A laget! Det har varit både kul och lärorikt. Men jag kände att inte alla va där på samma vilkor och de tar extremt mycket på krafterna att gå dit och kämpa men att ha känslan i mig att vi inte slogs om platsen på samma vilkor..  Många frågor surrade runt i huvudet.. Varför fick inte jag spela några träningsmatcher? Tror inte tränaren på mig? Vraför snackar de inte med mig? osv.. Ist för att gå och prata med mig om hur situationen är så var de bara tysta! Sen fick man ett samtal från en annan klubb som hade pratat med min tränare och de lät på honom som om de hade nästa planerat en övergågn utan att snacka med mig eller fråga vad jag tycker.. Och då kände jag direkt: vad gör jag här när tränaren vill ha bort mig..  Förra säsongen var de en helt annan ton på det hela. Så snart tillhör jag IFK Värnamo. Och jag hoppas att jag kan tillföra lite mitt nya lag. Jag vet iaf en sak. Att nu är det kul att gå till träningarna igen! =)


Alla i laget ska veta att de inte är er brudar som jag tappat glädjen med.. :)
Ibland trivs man inte med tränarna och denna gången var de en sån gång.

Vill ännu en gång påpeka att detta är hur jag har upplevt de! Alla upplever de ju på olika sätt...

Nu vill jag bara önska IFK Kalmar lycka till resten av säsongen och se till att krossa de andra lagen nu :)

// Ewelina

Kommentarer
Postat av: Tova

Kommer sakna dig på träningarna! Men lycka till i Värnamo nu :)

2011-05-10 @ 13:09:11
Postat av: mamma

<3 Lycka TiLL!

2011-05-11 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0