Vad bjuder jag på för mat?

Först och främst så beror de ju helt på vem jag ska bjuda!! :) Jag älskar att laga mat till andra, det är tåkigt att laga till sig själv..  Jag brukar sällan gå efter recept, tycker det är mycket roligare att blanda själv.. Testa olika smaker ihop och se om de gifter sig!.. men en favorit är chicken clubsandwich!

Stekt bröd, med stekt kyckling i sweetchili. Mellan bröden lägger man i massa färsk sallad, bacon, tomat, pesto och italiensk salladskrydda! 

Jag lagar hellre mat än pajer och efterrätter! Jag brukar ha en förmåga att misslyckas med det!
Men om jag får säga det själv så tycker jag att jag är ganska grym på matlagning!! :P

// Ewe

Kommentarer
Postat av: tina

vet vad jag önskar mig i födelsedagpresent (nu är jag ute u god tid) en kok/receptbok av evelina olofsson!! ;)

2011-01-22 @ 13:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0