Vad är kärlek?

Shit... Det här är ju jättesvårt!! Eller egentligen är det inte de! Kärlek är så himla stort! För mig är kärlek något man framförallt blir glad av! Kärleken från ens föräldrar har ju alltid funnits med en och det är en speciell kärlek som innehåller både hat och varm kärlek! Men när jag tänker på kärlek.. Så ploppar pojkvän/flickvän upp!! Och för min del fick jag i sommar känna på det!! I början av sommaren trodde jag att jag visste vad kärlek var..i pojkvänssyfte! Träffade en kille som jag trodde gav mig kärlek och allt vad de innebar.. Men de rann ut i sanden! (vilket jag är väldigt glad över!!:D) I juli som jag nämnt innan,så träffade jag Daniel! Jag kände direkt pirr i magen när jag såg honom och kände en känsla i magen som jag aldrig gjort innan!! Efter varje gång vi träffades blev känslorna i magen mer och mer tydliga. Jag kände känslor som glädje, värme, pirr, lycka, osv! Det är en helt underbar känsla som inte går att få ner i ord.. Den killen (Daniel) har verkligen visat mig vad kärlek är! Respekterar mig för den jag är och ger mig en massa kärlek! Respekt tycker jag är väldigt viktigt när de gäller kärlek! Min kärlek stavas Daniel! Och självklart familjen och vänner! :) men framförallt Daniel! <3 "Det är inte förrän man hittar något som är rätt, som man förstår hur fel allt annat var" Detta är kanske inte riktigt ett svar på frågan.. Men jag skrev de som kom från mitt lilla hjärta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stämmer!

2011-01-24 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0