Måndag 17/1

Hemma från London. Vilken helg de blev :) Har haft de super trevligt, mysigt, roligt och fanastiskt!! En hel del skratt!! En vilsen Ewe står vid en karta och försöker tyda den.. Då en bil stannart till och en ung kille sticker ut huvudet och frågar:
-Are you lost?
-No
-Do you need help?
-No

- Daaaaniel

En något stressad och förvirrad Ewe vänder sig om och letar efter Daniel.. :)
Ja min kunskap inom engelskan är inte såå stor!

På fredagen när vi kom fram så letade vi upp hotellet (slummen) och begav oss sedan ut på Londons gator!:)
Vi gick och vi gick!! :) Turist? Javisst!

Lördagen var allt fokus på Chelsea matchen :) Vi åkt ut till arenan och kollade runt, var inne i shoppen, tog bilder och sen klev vi in på arenen! Rätt mäktigt faktiskt :) Kan ju inte klaga på platserna vi hade, några meter från hörnflaggan :)

Söndagen lämnade vi slummen och åkte in till Madame tussauds, strosade runt på stan och var lite turister :)

Ja de var resan i väldigt korta drag! :)
Jag är verkligen så glad att jag fick gå hand i hand med Daniel, killen som mitt hjärta bankar hårt för! Känner mig så trygg och lugn i hans sällskap! Allt är liksom underbart!
Att ha fått träffa en sån fin, underbar, vacker, trygg, omtänksam, snäll! (rolig ja jag kan fortsätta hela natten) gör mig verkligen knäsvag! Jag är lycklig och kär :)<3
Sen är de ju inte direkt något minus att man fått en "extra mini familj" på köpet! Hans familj är genom goa :) Och på söndag åker vi upp till fjällen :) Längtar!


// Ewe


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh låter hur mysigt som helst! Avundsjuk är bara ordet :P

2011-01-18 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0