Torsdag 20/1

Idag när jag kom till de boendet jag skulle jobba på så möttes jag utav en hemsk överraskning! De hade tre inomhus katter! MIn dag skulle bli lååång! Efter som jag är allargisk mot pälsdjur framför allt katter så gick jag och kliade mig i ögonen konstant och fick mig ett par svullna ögon! Kul..
Så när jag kom hem kontaktade jag bemanningen som sköter fördelingen utav arbetsplatser. Och det förstof mitt problem. På det boendet jag skulle jobba på i morgon har tydligen också katter. Så om de inte hittar något annat ställe jag kan jobba på så blir jag ledig! Lite surt, hade faktiskt ställt in mig på att jobba nu.. Men men nog om det!

Var nyss upp på vinden, och ni som har varit här vet att det är väldigt smal trappuppgång. Ner från viden skulle jag ta med mig Jennie & Roberts flyttkatonger.. ca 15 st! Det är inget jag rekomenderar att andra ska göra... Asså vad tänker man med när man gör så små uppgångar, helt sjukt!!

Sitter nu och kollar på handbollen. Efter de ska jag försöka att slutföra packningen och fixa mina naglar!
I morgon åker jag först till Jennie & mina favorit tjejer! Sen vidare till min favorit kille! :) Frågan är om jag kommer hitta dit, ska åka buss ifrån Värnamo. Måste lämna min bil där. Fröjden ska äntligen få ny ruta:) Så..
Värnamo-Hillerstorp Hillertorp-kulltorp! Om jag inte lyckas så är de nog någonstanns i hillerstorp jag virrar till det ;)


// Ewe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0