Tomt

Ikväll är det tomt, riktigt tomt.. Jag är inte längre sambo utan bor nu själv i min tvåa!! Jag har lite sett fram emot det, för jag tycker det är skönt att vara själv.. (Inget illa mot dig Tina. Jag saknar dig lite..) Och när man bor med någon så är man ju så tätt in på varandra.. Och man behöver ju lite egentid ibland.. Och nu sitter jag här ensam i soffan och känner mig hur liten som helst i lägennheten! Jag kommer nog komma till rätta med detta också.. Första kvällen är ju alltid värst!


Jag vill krypa upp i mina favoritfamn och bara koppla av! Han gör mig alltid såå lugn!

Nu ska jag dra täcket över kroppen och tycka lite synd om mig själv.


Kommentarer
Postat av: tina

förstår dig :)känner igen mig i dina ord!!



PUSS från din gamle kombo/sambo. sakna dig lite också ;)

2011-01-19 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0