Tisdag 19/1

Dagen började med en långdusch och sen frukosrt hos fröken Matilda! :) Mys, fick bli en film också innan hon blev inringd från sitt jobb!
Halsen bråkar med mig, och nu börjar jag känna mig matt i kroppen också! Men jag försöker inbilla mig att jag mår prima och att det blir bättre för varje dag..
Istället för att bara sitta hemma så tog jag mig en runda ner till city. Det är sjukt vilken rea det är.. Hittade en tröja och halsduk för 80 kr. Rätt nöjd faktiskt:)

Hemma igen och har börjat med packningen inför sälen.. Jag är verkligen världsmästare på att ta med mig för mkt.. Ändå anstränger jag mig för att inte ta med mig onödiga saker.. Men har gjort flrsta packnings förslaget nu.. Så det får ligga kvar på sängen så kan jag gå och ta bort saker efterhand.. förhoppningsvis tar jag bort ist för att läggg till! Med tanke på att vi är 9 vuxna och en bebis som åker så blir de ju rätt mkt packning.. :) så det är nog smart om jag kan minska min lite!

Fick jobbförfrågan genom bemanningen innan.. Så i morgon jobbar 0730-1430 och på fredag 0700-1330!


// Ewe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0