Presentation av mig själv

Dag1

Jag heter Evelina Olofsson och är nu inne på mitt 21 år! Är uppväxt i Småland med min mor Viveka, far Wolf, Storasyster Jennie & Storebror Danilo. Jag började min skolgång i Korsberga och avslutade den i Vetlanda! Under alla år i skolan har mycket hunnit hända.. Började spela fotboll 2005, vilket skulle visa sig ha en stor betydelse i mitt liv. Spelar nu i div 1! Under gymnasietiden gick jag omvårdnadsprogrammet och fotbollsgymnasiet..
Under alla mina skolår så har jag aldrig varit i "huvudgruppen" i klassen. Men en sak jag allltid varit är längst i klassen..;)

Efter gymnasiet flyttade jag till Kalmar, eller jag bodde först i Borgholm till 15 dec. Sen fick jag min lägenhet i Kalmar. Jag flyttade hit för att spela fotboll med IFK Kalmar. Förutom mer kunskap inom fotbollen så har jag träffat en hel drös med underbara människor!:)
18 mars blev jag stoltmoster till Alice & Ella :)
28 juli träffade jag min älskling Daniel. <3


Ja detta var väldigt kort om mig. Är sämst på att skriva sånt här.. Men de får duga!

// ewe

Kommentarer
Postat av: Älsklingen<3

Det var 28 juli men du kom väl åt fel tangent bara :)

Puss!!

2011-01-19 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0