Mina föräldrar

Hm
Ja mina föräldrar heter Viveka & Wolf! (Rudigewolf för att vara exakt)
De är två helt fantastiska människor. Visst vi har haft en hel del tvister där hemma.. Och väldigt ofta har jag tyckat att det är dumma & tröga.. Det har väl hänt att man har sagt en hel del som man ångrar idag!
De har alltid varit stöttamnde och funnits vid min sida. Ibland lite väl mycket kanske! (de vissa kallar bortskämd)
Under alla mina år i skolan har de krigat mot alla lärare och rektorer för att få min skolgång så anpassad som möjligt efter mig. Efter som jag har läs- och skriv svårigheter! 
Nu när jag flyttat hemifrån (för ca 1 årsen) så har jag börjat förstå hur bra, underbara, stöttande, hjälpande osv mina föräldrar har varit och är!! Och jag älskar verkligen de!! 

Finns ju rätt mycket att skriva.. Men detta var lite kort!



// Ewe

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa heter Wolfrüdiger, inte så lätt att ha koll på! Wofflan tror en del andra! kram

2011-01-24 @ 20:21:10
Postat av: Anonym

pappa heter Wolfrüdiger, inte så lätt att ha koll på! Wofflan tror en del andra! kram

2011-01-24 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0