Min sista dag..

För det första skulle jag få panik och bli jättestressad om det var så att man fick ett besked dagen innan! Jag hade nog umgåtts med mina nära och kära! Sen uppfylla de drömmar jag har! Bland annat att hoppa fallskärm och bungyjump!!:) Nu när jag sitter här och tänker såå blir jag sjukt stressad av tanken.. De är ju jättemycket som jag vill göra innan jag dör! Men det är inte mycket man hinner med på en dag! Såå jag skulle nog samla ihop alla som betyder något för mig och ha en riktig mysdag hemma hos mig! Med mat, skratt, tårar, minnen och massa kärlek!! :) // Ewe

Kommentarer
Postat av: Anonym

så skulle nog jag göra också!moor

2011-01-30 @ 13:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0