Min första kärlek

Okeej.. Jag har aldrig riktigt haft en pojkvän.. Om man inte räknar med två dagars förhållande i lekis typ! Så de skippar vi..
Jag vill tillägga min första riktiga kärlek!

Min första kärlek är min älskling Daniel. Vår resa började med ett sms den 21 juli 2010. Han var nere i Frankrike hos några gemensamma kompisar.. Vad som hände där nere har jag ingen aning om. Jag fick ett sms av Daniel iaf. Och en vecka efter det sågs vi i Kalmar. När jag mötte honom utanför min dörr så kändes de helt perfekt på en gång. Snygg, lång och snygg klädstil.. De var nog det först jag hann tänka. Sen visade de sig att han hade en helt underbar insida. Jag fall för honom på en gång och fick en sån där känsla jag aldrig innan dess känt, helt underbart!
En vecka efter vår första "dejt" så hängde jag med Daniel, hans lillebor Marcus och kusin Alexander (?) till liseberg. Känslorna blev större och större. Och en vecka efter det så träffades vi hemma i Korsberga.. Och då blev de vi på riktigt.. :D
Varje gång jag ser honom eller det står hans namn på min mobil så pirra det i magen och jag får en sån skön känsla! Jag är kär & lycklig!

Och dessutom tror jag inte bara han är min första kärlek.. Utan jag tror på oss, min stora kärlek!
Jag älskar DIG <3

Ja de var ju kort om min första riktiga kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0