2011

Då var det 2011!! Har haft en underbar jul med familjen hemma i korsberga! På juldagen åkte jag till kärleken.. Och vi umgicks en hel vecka!! Vilken lyx! :) Vi var i göteborg en dag i övrigt slappade vi bara och tog vara på tiden ihop, massa mys! 
Nyårsafton spenderades med två fina vänner, Linda & Robin! Jätte god mat och massa skratt!! Satt och spelade spel hela natten! Ovh självklart vann jag varje gång :) Viktigt! 

Igår var jag på min första fotbollsträning på 2 mån.. Det känns i kroppen.. Var längesen man kastade sig som en galning efter en boll.. Men de var faktiskt kul :)  Roligast var nog ändå att träffa laget! Ett sånt härligt gäng.

Snart åker jag och Daniel till London. Ska bli mysigt och roligt! På lördagen ska vi kolla på Chelsea.. De har ju sån form topp nu.. ^^ Hoppas på att de vänder. Men även om de inte gör de så blir de nog en rolig resa ändå :) Får hoppas på att inte Daniel lackar ihop för mkt om de åker på stryk!

Veckan efter de åker vil upp till Sälen med Daniels familj!! :) Även de ska bli super mysigt. Älskar verkligen fjällen :) Har inte varit där sen början av 2009 så vi får se hur de går med åkningen!!

Nu väntar sängen efter en sjukt seg kväll.. Tråkigast på riktigt länge!

// ewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0