Inte vilken dag som helst

Idag kliver DIF in i allsvenskan! Laget som mitt hjärta pumpar för! Jag skulle kunna göra väääldigt mycket för att få vara där ikv. Det väntas derby DIF-AIK!

Att få stå i klacken och känna doften av svett, olika parfymer, lagandan, järnkaminerna, glädjen, nervositeten, ilskan.. Få sjunga med i DIF sångerna. Skrika ut vad man känner och känna sig som en ända stor familj! DET är en helt sjukt underbar känsla!!! Jag får gåshud bara av att tänka på det!! Jag vill vara där!!



Kommentarer
Postat av: Nina

ÅÅHHHH! Jag vill oxå, du å jag ska bara dit. Det lovar jag! Ett derby ska det bli eller många till :):)

2011-04-05 @ 15:14:52
Postat av: Anonym

ni hade kul ihop!

2011-04-05 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0